S-a modificat programul de lucru cu publicul la Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte SuceavaActualitate

S-a modificat programul de lucru cu publicul la Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Suceava

       Accesări: 305

Prefectura Suceava a anunţat că programul de lucru cu publicul al Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte a fost modificat începând cu data de 31 august 2020.

Noul program de lucru este următorul: luni, marți, joi și vineri în intervalul orar 08:30- 16:30, iar miercuri programul cu publicul va fi între orele  08:30- 18:30. Programul de audiențe al șefului serviciului este în zilele de marți și joi între orele 10-12.

Se menține însă măsura suspendării activității de la punctul de lucru mobil Rădăuți.

Cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice, respectiv a pașapoartelor simple temporare, se depun, în baza programărilor on-line efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro

Accesul solicitanților, și după caz, a reprezentanților legali în sediul serviciului public comunitar de pașapoarte în vederea depunerii cererilor de eliberare a pașapoartelor este permis în baza programării on-line și a documentului de identitate prezentat în original.

Pentru ridicarea pașapoartelor, accesul în sediul serviciului se face în baza tichetului primit cu ocazia depunerii cererii și a documentului de identitate în original, iar în cazul imposibilității prezentării tichetului, accesul este permis în baza documentului de identitate în original numai după efectuarea verificărilor preliminare din care să reiasă dreptul legal de ridicare a pașaportului. 

Pentru ridicarea pașaportului simplu electronic cetățenii au posibilitatea să opteze pentru expedierea acestuia prin servicii de curierat la adresa de domiciliu/ reședință din țară a titularului ori a persoanei care a formulat cererea ( cheltuieli de expediție 8 lei+ TVA, suportate de solicitant).

Potrivit dispozițiilor în vigoare, pașaportul simplu temporar nu poate fi livrat prin serviciul de curierat, putând fi ridicat doar de la sediul serviciului unde s-a depus cererea.

Activitatea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, cu respectarea măsurilor de prevenție a răspândirii noului COVID stabilite la nivelul serviciului.Se recomandă ca această activitate să se desfășoare prin telefon sau e-mail;

Activitatea de primire a petițiilor cetățenilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poștale,  al adreselor de e-mail sau prin completarea, on-line, a formularelor postate pe site-urile unităților Ministerului Afacerilor Interne.

Cetățenii sunt îndrumaţi să transmită solicitările/petițiile/recomandările prin intermediul adreselor de e-mail: pasapoarte@prefecturasuceava.ro sau pasapoarte-sv@mai.gov.ro. și să solicite informații sau consiliere la telefon 0230/523120.

ȘTIRI