Elevele Școlii Gimnaziale „Ion Irimescu” din Fălticeni s-au calificat la un concurs național de dans | Cronica de Fălticeni
Elevele Școlii Gimnaziale „Ion Irimescu” din Fălticeni s-au calificat la un concurs național de dansEducație

Elevele Școlii Gimnaziale „Ion Irimescu” din Fălticeni s-au calificat la un concurs național de dans

Au urcat pe scenă și au impresionat. După ce au câștigat etapa județeană, elevele formației „Black & White” de la Școala Gimnazială „Ion Irimescu” din Fălticeni s-au impus și la nivel regional. Încrezătoare în șansele de reușită, ele au impresionat juriul unei competiții ce a reunit cele mai bune trupe de dans din Moldova.

Coordonați de profesoara Claudia Moșneagu, fetele din trupa școlii fălticenene au câștigat locul I la secțiunea „Dans cu temă” în cadrul concursului „Ritm și Armonie” ce s-a desfășurat sâmbăta trecută la Iași.

Performanța obținută i-a asigurat formației „Black & White” calificarea la etapa națională. Un alt rezultat foarte bun, în cadrul aceleași întreceri este locul III pe care și l-au adjudecat la secțiunea coregrafică.

Reprezentantele școlii din Fălticeni au participat la categoria de vârstă 10 – 14 ani.

În vara acestui an fetele de la „Black & White” au încheiat pe locul întâi și la etapa județeană, desfășurată la Suceava sub titulatura intitulat „Feerile dansului”.

Gazda competiției, ce s-a desfășurat pe diferite stiluri de dans, a fost Colegiul Național „Emil Racoviță”.

Peste 400 de copii de la 20 de unități de învățământ, din mai multe județe, au participat la concursul regional de Iași.

Organizatorii au spus că întrecerea încearcă să le ofere elevilor un alt cadru de exprimare a pasiunilor, pentru a contribui la formarea personalităţii acestora prin autodescoperire, interrelaţionare şi competiţie exigentă.

Acestea nu sunt singurele reușite ale trupei de dans. Anul acesta au fost obținute alte trei premii I la concursurile județene Bucovina Dance Festival (mai) și Ritmuri (iunie).

„Black & White” are în componență 12 fete de la ciclul gimnazial.

ȘTIRI