Un operator economic din Fălticeni și-a adjudecat două trofee la concursul național de ambalaje și eticheteEconomic

Un operator economic din Fălticeni și-a adjudecat două trofee la concursul național de ambalaje și etichete

Ideile bune atrag succesul. Este ceea ce poate spune și un operator economic din Fălticeni care recent și-a adjudecat două trofee importante la concursul național de ambalaje și etichete. Firma locală Olea se numără printre câștigătorii primei ediții ”Romanian Packaging Awards”, organizată la sfârșitul lunii septembrie, la București.

La competiția celor mai frumoase ambalaje și etichete din România, ambalajele Olea s-au făcut remarcate printre exponatele jurizate.

Firma din Fălticeni s-a prezentat în competiție cu un proiect realizat împreună cu Vrancart și o agenție de publicitate. Timp de două luni s-a muncit la proiectul de design care

Membrii juriului au decis să acorde celor de la Olea premiile pentru ”Ambalajul inovativ al Anului 2016” și ”Ambalajul din carton ondulat al Anului 2016”.

”Aceste premii vin în urma unei munci asidue timp de două luni, realizată de agenția noastră de publicitate împreună cu managerul nostru și susțină de firma Vrancart.”, ne-a declarat Ovidiu Lungu, directorul general Olea. ”Se pare că a prins foarte bine și să vedem ce beneficii vom avea noi, ca operator economic recent înființat, ce beneficii vom avea pe viitor. Eu un pas în față pentru noi, un impuls pentru ceea ce ne-am propus pe termen mediu și lung.”

Merită menționat că Olea și Vrancart au câștigat două din cele șase premii naționale puse în joc.

Secțiunea ”Ambalajul inovativ al anului” se adresează ambalajelor care, indiferent de materialul din care sunt făcute, au adus ceva complet nou și neașteptat pe piață, din perspectiva tehnicilor folosite în producție, iar categoria ”Ambalajul de carton ondulat al anului” este deschisă pentru toate ambalajele din carton ondulat din sectorul vânzării cu amănuntul, ce adresează companiilor producătoare care oferă ambalaje pentru magazinele de profil, inclusiv ambalaje de tipul retail-ready sau cele dedicate punctelor de vânzare cât și ambalaje de transport.

Ambalajele premiate s-au remarcat prin calitate, inovația și originalitate, ingrediente pe care juriul le-a apreciat cel mai mult. Au luate în calcul și elementele care ajută produsul să iasă în evidență sau cele care ușurează utilizarea acestora în cadrul magazinelor sau punctelor de vânzare, din perspectiva livrării sau manipulării de către clientul final.

Ovidiu Lungu mai spune că premiul reflectă valorile produsele sub marca Olea care pe mizează în primul rând prin calitate.

Premiile pentru ”Ambalajul inovativ al anului” și ”Ambalajul de carton ondulat al anului” i-au fost înmânate la București fălticeneanului Cătălin Dăscălașu, managerul Olea. El s-a arătat foarte încântat de reușita proiectului pe care l-a coordonat de la început, apreciind nivelul ridicat al competiției.

Olea este cel mai nou produs pe piața sucurilor naturale de mere și urmează să intre pe piața românească peste numai câteva zile.

Premiile industriei de ambalaje și etichete din România au fost decernate în cadrul ”Pack Expo”, cel mai mare eveniment de profil din țara noastră.

Expozanți de top au prezentat cele mai noi și creative soluții de ambalare și etichetare din piață, într-un spectacol al inovației în premiera în România. Ambalaje din carton presat și ondulat, hârtie, metal, lemn și plastic rigid sau flexibil, precum și etichete și materii prime sunt expuse în standurile producătorilor și furnizorilor de top din țară, reuniți în Pavilionul Central Romexpo.

 

ȘTIRI

Facebook Comments