Penny Market vrea să intre pe piața fălticeneană: Lucrările de construcție ar putea începe în semestrul IIActualitate

Penny Market vrea să intre pe piața fălticeneană: Lucrările de construcție ar putea începe în semestrul II

EXCLUSIV!

Se pregătește terenul pentru un nou supermarket. Compania Penny Market intenționează să deschidă primul magazin la Fălticeni. Demararea lucrărilor de amenajare este prevăzută în cel de-al doilea semestru al anului curent.

Momentan nimic nu este bătut în cuie. Contactați de cotidianul Cronica de Fălticeni, reprezentanții Penny Market România ne-au declarat că ”vizează și doresc deschiderea unui magazin în Fălticeni într-un orizont de timp cât mai apropiat și că la momentul actual este prematură discuția privind lansarea acestuia”.

Penny Market este inclus în portofoliului gigantului REWE Group ce deține mărcile Billa, Penny Market XXL, Baumarkt, Merkur, Standa, Kaufpark, Bipa și Selgros.

Potrivit inginerului Romulus Eram, împuternicitul Fundației Caritatea, cea care deține spațiul de 3.400 mp și clădirea unde funcționează secțiile Maternității, terenul este încă în administrarea organizației non-guvernamentale cu sediul la București.

”Terenul de față nu este încă vândut”, ne-a declarat telefonic Romulus Eram. ”Când se va aproba Planul Urbanistic Zonal atunci se va încheia tranzacția. Terenul se va transfera de la Fundația Caritatea către investitor, compania REWE”.

Acesta mai spune că partea de construcție va fi atribuită firmei românești Reinvest și că începerea lucrărilor este prevăzută pentru a doua jumătate a anului 2015, doar după ce Maternitatea va fi mutată în noul sediu.

Dezvoltarea magazinului de la Fălticeni se va întinde pe o perioadă de trei luni, costurile fiind estimate la 3,5 milioane de lei.

Conceput după un proiect standard la nivel național, magazinul Penny Market va avea o suprafață utilă desfășurată de 1.300 metri pătrați. Acesta va include spații pentru produse alimentare și nealimentare. Întreaga zonă va fi reconfigurată, după sistematizare spațiul urmând să aibă căi de acces pentru autovehicule, trotuare și o parcare de 70 de locuri.

Penny Market este al patrulea brand german după Billa, Kaufland și Lidl care își propune să intre pe piața locală a magazinelor ce au ca obiect de activitate vânzarea cu amănuntul.

Aceiași companie intenționa să își deschidă un magazin în urmă cu 4-5 ani pe strada Armatei, însă dezvoltarea proiectului a fost abandonată din motive necunoscute.

Din cele 150 de unități Penny Market deschise în România, patru funcționează la Suceava, Gura Humorului, Câmpulung Moldovenesc și Vatra Dornei.

ȘTIRI

error: Content is protected !!