Numar de telefon unic pentru sesizari in domeniul energiei electriceSpecial

Numar de telefon unic pentru sesizari in domeniul energiei electrice

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – InfoCons, sub egida Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori, derulează proiectul Centrul Naţional de Consiliere şi Consultanţă a Consumatorilor în Domeniul Energiei Electrice destinat consumatorilor din România”.

Energia electrică într-un stat european este o normalitate, dar şi drepturile consumatorilor de energie electrică trebuie respectate.

În cadrul proiectului, consumatorii au la dispoziţie un număr de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul energiei electrice, totodată aceştia pot depune sesizarea şi în format scris prin e-mail la adresa: sesizarienergieelectrica@protectiaconsumatorilor.ro sau prin poştă la O.P. 4, C.P.4, sector 3, Bucureşti. Numărul de telefon este cu tarif normal în reţeaua Romtelecom, apelabil din toate reţelele, iar informarea şi consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum şi demersurile necesare în vederea Soluţionării Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori şi furnizorii de energie electrică

ȘTIRI

error: Content is protected !!