Nimeni să nu fie uitat!

InfoCons în parteneriat cu Federația Consiliul Național al Dizabilității din România a lansat Programul de Consiliere, consultanță și acces la informație și reprezentare, destinat persoanelor cu dizabilități din România.

În cadrul acestui Program, persoanele cu dizabilități au la dispoziție numărul scurt 021 9615, număr de telefon cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele. Totodată, acestea pot depune o sesizare prin poștă la C.P.4, O.P.4, sector 3, București, sau la adresa de e-mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro.

Programul se desfășoară sub egida Campaniei Naționale „Și eu sunt cetățean european cu o9atitudine și am drepturi!”

Începând cu data de 1 Martie 2016, persoanele cu dizabilități din România pot beneficia de Programul de Consiliere, consultanță și acces la informație și reprezentare, marcând astfel începutul lunii martie, dedicată drepturilor consumatorilor și implicit a Zilei Mondiale a Drepturilor Consumatorilor, sărbătorită pe 15 martie.

„Pentru a preveni bulversarea consumatorilor, în condițiile în care pe teritoriul României sunt foarte multe autorități ce au în atribuții Protecția consumatorului, lansăm acest program pentru a avea un sprijin direct în acest domeniu. Fiecare dintre noi putem să facem, trebuie să facem ceva concret în primul rând prin a lua atitudine și a ne transforma dintr-un consumator pasiv în unul activ, pentru că avem drepturi: dreptul de a fi informați, dreptul de a alege în cunostință de cauză, dreptul de a face o sesizare”, explică Sorin Mierlea, Președinte InfoCons.

ȘTIRI