cumparaturi

Conform datelor celui mai recent studiu de piaţă realizat de MEDNET Marketing Research Center, în aproape 80% dintre familiile orăşenilor intervievaţi va poposi Moş Nicolae pentru a aduce cadouri copiilor cuminţi şi nu numai.

Comparativ cu anul trecut, bazinul celor care intenţionează să cumpere cadouri cu această ocazie este constant, neînregistrând creşteri sau scăderi semnificative din punct de vedere statistic.

Ca tendinţă, Moş Nicolae va aduce în ghetuţe daruri diverse, cele mai întâlnite fiind dulciurile şi jucăriile.

Şi, chiar dacă nu au obţinut un procent suficient de mare, printre cadouri sunt menţionate şi nuieluşele dăruite celor obraznici.

Comparativ cu anul trecut a scăzut numărul celor care le cumpără celor dragi articole vestimentare, acestea fiind oferite cadou cu ocazia Crăciunului, şi a crescut numărul celor care s-au orientat către alte categorii de cadouri cum ar fi cărţile.

Bugetul alocat achiziţionării cadourilor pe care le aduce Moş Nicolae va fi, la nivel declarativ, de 294 lei, fiind similar cu cel de anul trecut (290 lei).

De altfel, aproape 50% dintre persoanele intervievate intenţionează să cheltuiască cu această ocazie între 100 şi 250 lei.

Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ pentru Bucureşti şi oraşele cu peste 100.000 locuitori, în perioada 25 – 28 noiembrie 2014. Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.

ȘTIRI

error: Content is protected !!