Marca Olea pornește din Fălticeni în cucerirea pieței românești pe disputatul segment al sucurilor naturale de mereEconomic

Marca Olea pornește din Fălticeni în cucerirea pieței românești pe disputatul segment al sucurilor naturale de mere

Un nou produs creat la Fălticeni vrea să cucerească clientela din România. Lansat în sezonul în care se culeg roadele, marca Olea își face apariția pe segmentul sucurilor naturale din fructe. Brandul reprezintă munca unei echipe de profesioniști timp de doi ani de zile, concretizată printr-o investiție masivă de capital.

Prin calitate, dar și prin preț, gama sucurilor de mere Olea se poziționează în clasa premium.

Prezentate pentru prima dată publicului, la Suceava, cu ocazia la Târgul de toamnă ”Produs în Bucovina”, produsele dispun de un design aparte al cutiilor, premiate recent pentru calitate și inovație la Concursul Național al Ambalajelor și Etichetelor.

Olea este o companie cu  capital integral românesc, deținută de un medic stomatolog din Fălticeni.

Cea mai modernă fabrică de profil din Moldova

După achiziția unei hale din cadrul fostei Filaturi de In și Cânepă din Fălticeni, au urmat etapele achiziției de tehnologie. Din Austria au fost cumpărate ultimele apariții în domeniu, Olea având la ora actuală cea mai modernă și avansată linie de producție pentru sucul de mere din Moldova.

Sistemul de fabricație complet automatizat este echipat cu utilaje și accesorii din inox, specifice industriei alimentare.

Gamă de sucuri pentru copii și adulți

La debutul mărcii Olea gama de produse numără doar două sortimente.

Unul este destinat unui adulților, iar cel de al doilea, Olea Kids, este creat special pentru copii. Acesta este primul și unicul suc de mere de acest gen din piața de profil, ce se remarcă printr-un aspect vesel și cu rețetă specială pentru cei mici, rețetă care îmbină gusturile merelor sănătoase.

Compania intenționează ca pe viitor să își extindă oferta cu noi produse premium.

Sucul natural este obținut prin presarea la rece și îmbutelierea acestuia în cutii cu ambalaj special, dotat cu robinet.

Merele utilizate la fabricația sucului provin din livezi mature din Fălticeni și zona Fălticeni, fructe selectate înainte de procesare. Achizițiile de materie primă de la pomicultori contribuie implicit la dezvoltarea economiei locale.

Un medic tânăr investește cu curaj

După dezvoltarea propriei afaceri în domeniul medical, doctorul Ovidiu Lungu și-a dorit să repete succesul într-un domeniu care ține tot de sănătate.

Pornind de la ideea consumului de alimente naturale ca principal factor al unei vieți echilibrate, medicul și-a propus să ofere, în primul rând, publicului larg un produs calitativ. Rețeta este utilizată pentru fiecare produs în parte.

”Am apărut pe piață ca fiind cea mai modernă și consistentă investiție din domeniu în zona de nord-est a țării. Am dezvoltat cu brandul Olea, un brand 100% românesc, creat pentru cei ce preferă sănătatea din natură.”, ne-a declarat Ovidiu Lungu. ”Fructele proaspete sunt selectate cu grijă de specialiștii noștri și sunt transformate într-un delicios suc 100% natural, pasteurizat și ambalat cu pasiune pentru cei ce apreciază gustul 100% natural.”

Medicul stomatolog nu-și ascunde intențiile de a deveni peste câțiva ani unul din principalii jucători pe piața sucurilor de mere.

Olea este deja membru ”Produs în Bucovina”, asocierea cu această marcă recunoscută în România fiind un prim pas de bun augur pentru noul producător din Fălticeni.

Buget de 250.000 de euro pentru lansarea afacerii

Olea este rezultatul unei munci asidue timp de doi ani, proiectul fiind centrat pe trei planuri: producție, tehnologie și imagine, toate cu o etichetă premium.

Echipa din spatele mărcii Olea este coordonată tot de un fălticenean. Managerul Cătălin Dăscălașu, un nume cunoscut în lumea multinaționalelor, are misiunea de a dezvolta brandul creat și lansat la Fălticeni, patria sucului de mere.

Pentru început ținta este acapararea unui procent cât mai ridicat pe piața românească. Sucurile de mere Olea vor fi livrate în viitorul apropiat în rețelele marilor magazine din țară. Negocierile sunt aproape finalizate, spre sfârșitul lunii octombrie urmând să fie prezente primele produse pe rafturi.

Olea lansează și un serviciu de cumpărare electronic, doritorii putând achiziționa sucul de mere natural prin comenzi direct de pe portalul companiei.

Bugetul alocat pentru dezvoltarea și lansarea mărcii, inclusiv investițiile în fabrica de la Fălticeni, se ridică la aproximativ 250.000 de euro.

ȘTIRI

error: Content is protected !!