Colecţia Colloquim, coordonată de falticeneanul Daniel Şandru, lansată în cadrul sesiunii anuale de comunicăriSpecial

Colecţia Colloquim, coordonată de falticeneanul Daniel Şandru, lansată în cadrul sesiunii anuale de comunicări

Un eveniment aparte în cadrul Sesiunii Anuale Naționale de Comunicări Științifice – Dimensiuni contemporane ale dezvoltării. Fundalul românesc al sincronizării europene l-a reprezentat lansarea Colecției Colloquim, un proiect al Editurii Adenium din Iași.

Sunt patru produse în fața dumneavoastră, semnate de patru politologi autohtoni: Antonio Momoc, „Comunicarea politică 2.0”; Corina Barbaros, „Marketingul politic”; Dorina Țicu, „Politicile publice”; Matei Demetrescu, Codrin Tăut, „Guvernamentalitatea”. Colecția COLLOQUIUM este  un proiect ale cărui obiective sunt să prezinte ORIGINAL, să provoace ESENȚIAL și să promoveze UNIVERSAL cultura social-politică din spațiul românesc. Cărțile din această colecție se adresează specialiștilor și studenților din această arie academică, precum și tuturor celor interesați de înțelegerea conceptelor subsumate demersurilor cu privire la politic și a mecanismelor ideologice și instituționale ce asigură funcționalitatea politicii”, a declarat Coordonatorul colecției, Prof.univ.dr. Daniel Șandru.

Conf.univ.dr.  Sabin Drăgulin, memebru al Colegiului Științific al Colecției, a precizat că această deschidere către autori tineri  dornici de afirmare este lăudabilă, deoarece permite apariția unor titluri ce se încadrează foarte bine în contextul politic contemporan.  „În momentul în care Daniel Șandru mi-a propus să fac parte din acest Colegiul Științific am întrebat, în mod evident, care este specificul proiectului  și când am aflat că aceste cărți  se vor adresa tinerilor specialiști în teorie politică, comunicare, am fost entuziast în a sprijini acest proiect”, a declarat Conf.univ.dr. Sabin Drăgulin, de la Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din București

La eveniment a fost prezentă și Asist.univ.dr. Corina Barbaros, unul dintre cei patru autori, care a lansat cartea „Marketingul politic. Repere teoretice și strategii de acțiune”. Aceasta a mărturisit că momentul în care apare această colecţie este unul potrivit, pentru că se dă o şansă noii generaţii. „Proiectul acesta, demarat de Daniel Șandru și Editura Adenium, este o șansă pentru noi, tinerii care am fost plecați cu burse doctorale, postodoctorale, de a oferi ceea ce am investit în noi. Pentru mine este primul volum și au existat două provocări în realizarea lui. În primul rând, să reușesc să prezint un domeniu, mai întâi din perspectivă academică, iar apoi real-politică. O altă provocare a constat în a comprima foarte multă literatură de specialitate”, a conchis autoarea.

Prof.univ.dr. Sorin Bocancea, Decanul Facultății de Științe Politice și Administrative, a precizat că a fost un risc mare  din partea Editurii Adenium, dar și un curaj al lui Daniel Șandru în lansarea acestei colecții. „A venit la timp această colecție, pentru că domeniul științelor politice este unul de nișă, iar orgoliile sunt foarte mari. Este un curaj să lansezi o astfel de colecție și am putea spune că s-a ajuns la o maturitate în aria de selecție a autorilor”.

Colecția de științe sociale și politice COLLOQUIM a Editurii Adenium include trei serii: Esențial, Original și Universal și a fost lansată săptămâna trecută și în cadrul Bookfest 2014.

ȘTIRI

error: Content is protected !!