Carrefour Market se deschide pe 17 august la FălticeniEconomic

Carrefour Market se deschide pe 17 august la Fălticeni

Schimbare de marcă, imagine și produse. Billa dispare și de la Fălticeni, brandul austriac fiind înlocuit de Carrefour. Magazinul de la parterul Complexului comercial „Nada Florilor” s-a închis vinerea trecută, 11 august, și urmează să fie deschis în curând.

Schimbarea are loc pe fondul tranzacției realizate la finalul lunii decembrie 2015, în valoare de 100 de milioane de euro, între gigantul francez și compania germană REWE care deține brandul austriac Billa.

Noul magazin se va numi Carrefour Market și va fi amplasat pe locul fostului supermarket Billa din centrul municipiului.

Schimbările aduse de francezi promit experiențe mai plăcute la cumpărături. Acestea vor fi generate și de conceptul specific unităților de tip Market ale companiei.

Potrivit reprezentanților Carrefour acestea se caracterizează printr-o serie de atribute cu ajutorul cărora se diferențiază de hipermarket și anume rapiditate la case, prospetime și calitate, toate produsele alimentare sunt atent verificate, cu livrări în fiecare dimineață pentru o prospețime garantată, și nu în ultimul rând profesionalismul  echipei, un personal bine format, care va răspunde cu promptitudine solicitărilor clienților.

Inaugurarea este programată joia aceasta, pe 17 august. Clienții vor putea păși în noul magazin Carrefour de la Fălticeni începând cu ora 7 dimineață, ora la care când va începe zilnic programul pentru public.

Magazinul Billa din municipiu se închide după 9 ani de activitate, acesta fiind inaugurat în august 2008 în locul fostului supermarket Fidelio.

„Noul magazin Carrefour va fi deschis pe data de 17 august. Îi așteptăm pe clienții noștri să descopere gama de produse Carrefour, ofertele de la rafturi, cât și produsele franțuzești de calitate care au intrat pe piața românescă de ceva timp”., ne-a declarat Cătălin Costea, managerul Carrefour Market Fălticeni. „Vom deschide magazinul joia aceasta, la ora 7 dimineața. Clienții vor avea parte de o experiență nouă și plăcută la cumpărături.”

Magazinul se desfășoară pe o suprafață de 900 de metri pătrați și va aduce la rafturi numeroase produse alimentare, dar și nealimentare.

Pe rafturi se vor regăsi aproximativ 8.000 de produse, dar și produsele sub brandul propriu, denumite Carrefour Blanc.

Magazinul și-a păstrat cei aproximativ 40 de angajați, care începând de joi vor activa sub culorile Carrefour. Programul orar va fi de luni până sâmbătă între orele 7 și 23 și duminică între orele 7 și 22.

Volumul vânzărilor plasează magazinul de la Fălticeni în rândul primelor cinci magazine de talie medie ale Carrefour România.

Francezii de la Carrefour vor face concurență germanilor de la Kaufland și Lidl, cu magazine amplasate la periferia orașului.

Carrefour este lider în Europa și numărul doi mondial în comerțul produselor cu amănuntul.

ȘTIRI

error: Content is protected !!